30 листопада 2020 року відбулася чергова педагогічна рада ЗДО №23 м. Чернігова з теми “Формування емоційно-значимої поведінки дітей у природничому оточенні”
На педагогічній раді були висвітлені наступні питання:
1.Виконання рішень попередньої педагогічної ради (виступ завідувачки Мелашич Н.К.)
- Формування екологічної компетентності дошкільників (інтелектуальна схема). (вихователь-методист Акименко А.П.)
- Виховання естетичних почуттів та формування природоохоронних навичок через організацію тематичних занять та ігор. (практичний-психолог Кирієнко Т.В.)
- Захист дитячих дослідницьких проектів: «Світ навколо мене і я його частинка» (вихователі груп)
- Презентація плакатів «Природа в небезпеці». (вихователі груп)
На допомогу вихователям була розроблена памятка з питання формування у дітей екологічної свідомості та природодоцільної поведінки в природі:
І. Створення умов , розвивального середовища, сприятливого для творчого самовираження дитини: – Куточки природи в кожній віковій групі та їх програмова відповідність;
– Дослідницькі центри,лабораторії;
– Зимовий сад , город на вікні;
– Ділянка для прогулянок;
– Ділянка городу в дитячому садку.
ІІ. Форми роботи з дітьми:
- організовані форми роботи з дітьми – заняття, екскурсії;
- Спостереження в природі, екологічні стежини;
- Дослідницько-пошукова діяльність,
- Праця в природі.
- Дидактичні ігри природознавчого змісту.
- Різноманітні сучасні екологічні технології : технології експериментально-дослідницької діяльності, проектна технологія, інтегровані технології: авторської казки, пейзажного живопису, театр фізичного розвитку та оздоровлення дітей.
Сучасні методи формування екологічних уявлень : формування мисле образів( система уявлень на основі наукової інформації), екологічної лабіалізації( створення умисного психологічного дискомфорту), екологічних асоціацій (асоціативні зв’язки), художньої репрезентації художніх об¢єктів ( природа засобами мистецтва), екологічної емпатії (милування природою, активізація дитячої творчості) , екологічної рефлексії ( аналіз поведінки людини з точки зору природи), ігровий метод ( правила взаємодії з природою).
ІІІ. Рівень сформованості у дітей навичок природодоцільної поведінки в природі. Діти:
– помічають красу природи, стали чуйними, щедрими у відношенні до живої і неживої природи, відбувається формування любові до природи,почуття, співпереживання, набувається соціальний досвід.
– набули практичних навичок і вмінь щодо покращення природного довкілля,
– мають бажання та готовність включатися у практичну діяльність зі створення та збереження умов, необхідних для життєдіяльності рослин і тварин;
– Прагнуть дотримуватись правил природокористування.
ІV. Форми роботи з батьками по формування у дітей природодоцільної поведінки в природному довкіллі:
- Різні форми виховної діяльності природоохоронного характеру в умовах ЗДО ( акції, разом з батьками, природоохоронні заходи).
Залишити відповідь
Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.