для дітей з порушеннями зору

Поради психолога

Ваш малюк став вже зовсім дорослим і скоро піде до школи. Це означає, що наближається той час, коли він вже буде не дошкільником, а школярем, у нього з’являться нові інтереси, обов’язки, але чи готова ваша дитина до цього?

Continue reading

Що таке пізнавальна активність ? Це те, як дитина пізнає світ за допомогою пізнавальних процесів (уваги, пам’яті, мислення, сприйняття). Які ж особливості пізнавальної активності у дітей із зоровими порушеннями?

Continue reading

В частной школе «Merry Moppets» прибрежного городка рядом с Сан-Франциско к душевному благополучию учеников относятся серьезно. Каждую пятницу дети могут приносить c собой любимую игрушку, а любимые книжки — каждый день. Каждую неделю школа предлагает ученикам сделать что-нибудь веселое, допустим, объявляет День сумасшедшей прически или даже День пижамы. У каждого ребенка в классе есть маленький ящичек. Учитель может оставить в нем материалы для домашнего задания или записки родителям. Именно там и  нашли это письмо. В нем 21 правило воспитания счастливых детей, записанное со слов ребенка.

Continue reading

  Кімната сенсорної та психо-емоційної корекції (або сенсорна кімната)- це особливим чином організоване середовище,складене з різного роду стимуляторів котрі впливають на органи зору, слуху,сприймання та вестибулярні рецептори.

Continue reading

Консультування сім’ї – одна з найпоширеніших форм допомоги батькам. Основна мета консультаційної роботи – своєчасне інформування їх про особливості розвитку дитини, формування адекватних форм взаємодії зі своїми дітьми. Приведемо приклади деяких питань батьків:

Continue reading

Дошкільний вік характеризується інтенсивним розвитком пізнавальної середи дитини. Л.С. Виготський виявив, що кожен пізнавальний психічний процес (Сприймання, пам’ять, мислення та ін..) має свою логіку розвитку й перетворюється шляхом інтеграції у вищу психічну функцію (логічне мислення, мовне мислення та ін..), що носить довільний й опосередкований характер. При цьому довільність у психічній сфері формується легше й швидше, якщо дитині цікавий кінцевий результат її зусиль і зрозумілі прийоми й засоби пізнавальної діяльності.

Continue reading